BOTI årsmöte 2018, 8/3

BOTI årsmöte 2018!

Vi hälsar alla medlemmar välkomna till årsmötet som äger rum den 8/3 kl 9.30-15.00 och innehåller föreläsningar och besök i Atlas Copcos gruva.

Plats: Atlas Copcos huvudkontor i Sickla, Sickla Industriväg 19, Stockholm

Agenda:

09.30                 Samling Atlas Copco reception (besöksanmälan till Karin Reichard)

09.45                 Kaffe o bulle

10.00                Emergent Configurations (EC) as a way to engineer IoT systems, Romina Spalazzese

The topic of this presentation is a discussion about Emergent Configurations (EC) as a way to engineer IoT systems to cope with such challenges; report about some achievements; and draw future perspectives. The investigations about ECs are carried out as part of the ECOS project (http://iotap.mah.se/projects/ecos/) where we aim at supporting users to understand and effectively using ECs by suitably designing systems and interactions. This research is conducted in close collaboration with Sigma Technology within the Internet of Things and People (http://iotap.mah.se/) Research Center.

11.00                 Produktinformation på Atlas Copco, Karin Reichard

Fokusområden
System
Processer
Utmaningar

12.00                 Gruvbesök

Vi gör ett besök i Atlas Copco gruva, som ligger rakt under kontoret. Vi går i gruvgångarna och tittar på utställning av Atlas Copco utrustningar från de olika affärsområdena.

Glad besökare i gruvan!

12.30                 Lunch